سئو پیشرفته با کمترین هزینه
قیمت سئو تعرفه سئو سایت لیست هزینه بهینه سازی سایت 1403
از سمت دیگر برخی هم فکر می کنند با نصب افزونه های سئو در وردپرس (مثل رنک مث و ..) کار تمام است و هر فردی می تواند با یادگرفتن چند ترفند کوچک یک سایت وردپرسی را سئو کند. پس اگر سئو کلمه کلیدی خاص ایده خوبی نیست، چه چیزی را جایگزین آن کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه مقاله همراه ما باشید. عموم سایت ها از پلتفرم وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا (CMS) سایت خود استفاده کرده و تعداد کمی از CMS های دیگر مانند جوملا، پرستا شاپ، و موارد دیگر استفاده می کنند. سایت هایی مانند بانک ها، ارز دیجیتال، بورس، و موارد مشابه از پلتفرم های قوی تر استفاده می نمایند. فاکتور بعدی پتانسیل سایت از نظر سرعت و قدرت است، مثلا سرعت هاست سایت اگر بالا باشد برای سئوکار مزیت محسوب می شود.
منظور از خارج سایت خودمان کجاست؟ شبکه های اجتماعی و حتی جستجوی نام برند ما در گوگل بخشی از سئو خارجی محسوب می شود. در سئو خارجی هزینه سئو با توجه به تعداد بک لینکها، فعالیت در شبکههای اجتماعی و کیفیت رپورتاژهایی که برای سایت شما انجام میشود، تعیین میشود. ممکن است شما بخواهید برای وبسایتتان فقط یکی از روشهای سئو را انجام دهید. در این صورت شرکتهایی هستند که فقط سئو داخلی یا سئو خارجی را برای وبسایت شما انجام دهند. برای اینکه نتیجۀ مناسبی بگیرید و بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و به نتیجۀ دلخواه خود برسید باید از انواع روشهای سئو به صورت همزمان استفاده کنید.
فعالیتهای سئو باید بهطور پیوسته ادامه یابد، زیرا الگوریتمهای گوگل و رفتار کاربران دائماً در حال تغییر هستند. در صورت عدم انجام بهینهسازیهای مستمر، سایت شما ممکن است به صفحات دوم و سوم سقوط کند. پشتیبانی سئو سایت به معنی ادامه روند دریافت خدمات سئو بوده که هدف آن بالا بردن و نگهداری رتبه سایت در نتایج گوگل است. هزینه سئو سایت وردپرس هم با توجه به مواردی که در پکیج سئو سایت توضیح دادیم، تعیین می شود. هم چنین حجم سایت و تعداد فعالیت فنی و محتوایی برای رسیدن به نتیجه خوب در سئو عامل تعیین کننده ای در قیمت سئو است که پیش از شروع قرارداد حتما باید بررسی شود. سئو نیز مانند دیگر تخصصها، قابل یادگیری میباشد و شما میتوانید این تخصص را یاد بگیرید.
آنالیز رقبا و همچنین بررسی زمینه کاری شما اولین اقدامی است که سئوکاران به آن میپردازند. اگر قبلا یک وب سایت آماده داشته باشید و روی سایت شما اقدامات سئو انجام شده باشد قدری کار جلو میافتد. اما اگر برای اولین بار میخواهید روند بهینه سازی سایت را آغاز کنید باز هم برنامه ریزی متفاوتی برای آن وجود دارد. میانگین قیمت خدمات سئو متوسط هزینه های سئو برای یک وب سایت معمولی، بین 5 تا 15 میلیون تومان در ماه است. اکثر وب سایت ها برای داشتن سئوی نسبتاً خوب، چنین بودجه ای را به سئو اختصاص می دهند.
بهینهسازی یک روش پایدار برای تضمین موفقیت در فضای پر رقابت دیجیتال است و در بلندمدت، بازدهی آن از هزینههای اولیه فراتر میرود. تعرفه سئو وردپرس به دلیل ساختار منسجم و انعطافپذیر وردپرس، معمولاً بین ۳ تا 12 میلیون تومان در ماه متغیر است. قیمت سئو وردپرس نسبت به سایتهایی که با سیستم مدیریت محتوایی دیگری طراحی شده یا از زبانهای برنامهنویسی دیگری پشتیبانی میکنند کمتر است. مقایسه قیمت سئو با گوگل ادز (تبلیغات کلیکی گوگل) بستگی به اهداف و استراتژیهای خاص کسبوکار دارد. سئو به بهینهسازی سایت برای بهبود رتبه ارگانیک در نتایج جستجو میپردازد و معمولاً زمانبر است؛ اما این نتایج میتوانند پایدارتر و کم هزینهتر از گوگل ادز باشند. زمان لازم برای دیدن نتایج سئو و بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو کاملاً متغیر است و به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ از جمله، میزان فعالیت رقبا، حوزۀ فعالیت و تعداد رقبا.
با استفاده از این فناوری، کسبوکارها میتوانند بنرهایی جذاب، شخصیسازیشده، و بهینهشده برای سئو بسازند که تأثیر زیادی بر افزایش فروش و تعاملات آنلاین دارند. از ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی همچون Canva و Crello برای طراحی سریع و مؤثر بنرها بهره ببرید و از امکانات این ابزارها برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی میتواند به شما در هر مرحله از طراحی کمک کند و فرایند طراحی بنر فروشگاهی را سریعتر، آسانتر و دقیقتر کند. اگر وبسایت شما از نظر فنی و محتوایی دچار مشکلات زیادی باشد، نیاز به اقدامات بیشتری برای بهبود آن خواهد بود. این اقدامات شامل بهینهسازی سرعت سایت، ساختار URLها، بهبود تجربه کاربری، و بهروزرسانی محتوا میشود که تمامی این موارد میتواند بر قیمت سئو تاثیرگذار باشد. هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری برای بهینهسازی مورد نیاز باشد، هزینه سئو افزایش مییابد.
در نتیجه هزینه سئوی سایت در سال ببین ۱۲۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان متغیر است. موفقیت یک پروژه سئو تنها در کسب رتبه در یک یا چند کلمه کلیدی محدود و مشخص نیست! برای کسب جایگاه در عبارات پر رقابت و با تعدادجستجوی زیاد ابتدا باید فعالیتهای خود را به طیف وسیعی از عبارات و مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود گسترش دهیم. در غیر اینصورت حتی اگر به جایگاه مورد نظر خود برسیم دوام و پایداری آن بسیار کوتاه خواهد بود. پیچیدگیهای سئو و لزوم داشتن تجربه در انجام سئو سایت بصورت حرفهای، یکی از دلایلی است که سپردن خدمات سئو به فریلنسرهای سئو یا شرکتهای سئو را ضروری میکند. فاکتورهای مختلفی روی قیمت سئو سایت تاثیرگذار هستند و این فاکتورها معمولا پس از بررسی کامل سایت مشخص خواهند شد.
منظور از انواع هزینه سئوی سایت اینست که ما در ابتدا امر بعد از اینکه وب سایتمان تکمیل شد، و قصد بهینه سازی آن را داشتیم باید بدانیم که یک سایت برای سئو و بهینه سازی چه هزینه هایی دارد. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، میتواند همزمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. یکی از المان های اساسی و مهمی که بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه سئو سایت مد نظر قرار میدهند کیفیت بالای کار است. مقدار هزینه ای که برای سئو پرداخت شده است بر اساس استراتژیها و تکنیک هایی که انتخاب میشود باید کاملا صحیح و درست مصرف شوند. این احتمال وجود دارد که در صورت انتخاب مسیر نادرست تمام هزینه سئو سایت و سرمایهای که در نظر گرفته اید همگی هدر روند.
شما باید سایت خود را با یک معماری آسان طراحی کنید، از جمله فایل robots.txt که گوگل بتواند آن را خزش کند. همچنین باید مطمئن شوید که سایت شما برای کاربران موبایل مناسب است.همه این وظایف بهتر است به یک توسعه دهنده واگذار شود. در مقابل، گوگل ادز یک روش تبلیغات پولی است و میتواند خیلی زود شما را به نتیجه برساند، اما این نتایج کوتاه مدت است؛ یعنی به محض توقف پرداختها، این نتایج نیز متوقف میشوند. در نتیجه سئو بهترین گزینه برای استراتژیهای بلندمدت و ایجاد اعتبار آنلاین است، در حالی که گوگل ادز برای دستیابی به نتایج فوری و هدفمند (اهدافی مانند فروش بیشتر) مؤثر است. اکثر مواقع، ترکیبی از هر دو رویکرد برای دستیابی به بهترین نتایج توصیه میشود.
به عنوان مثال شما وقت و هزینه بسیار زیادی صرف سئو کلمه خرید محصولات گیلان نموده اید اما در طی ماه اخیر متوجه می شوید که کلمه خرید سوغات گیلان دارای جستجوی بیشتری است و زین پس سعی می کنید این کلمه را سئو کنید. یکی از عوامل دیگری که بر قیمت سئو تأثیر میگذارد، میزان نیاز به ایجاد محتوای جدید و به روزرسانیهای محتواهای قبلیتر است. اگر وب سایت شما نیاز به تولید محتوای اختصاصی و مفصلتر داشته باشد، هزینههای سئو افزایش پیدا میکند. محتوا بخش حیاتی از فرآیند سئو است، و برای بهینهسازی بهتر سایت، تولید محتوای باکیفیت و بهروز یکی از اقدامات ضروری است. در این نوع سئو میان رده، شرکت سئو معمولا یک استراتژی بازاریابی محتوا را برای یک تجارت ارائه می دهد. این امر در درجه اول شامل تهیه محتوای منظم و منحصربه فرد برای وبلاگ سایت و به روزرسانی مطالب در صفحات موجود برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو است.
برای مشاهده قیمت لینک بیلدینگ طبیعی و اصولی به صفحه خرید بک لینک مراجعه کنید. دومین فاکتور در قیمت سئو نیروها و تیم های موجود برای پشتیبانی سایت هستند. اگر وبسایت دارای شخص محتوانویس و برنامه نویس و طراح سایت باشد کار سئوکار کمی سبک تر شده و می تواند فقط بر روی سئوی سایت تمرکز نماید. پس از آنکه کدنویسی سایت اصلاح گردید و یک برنامه تدوین شده برای بهینه سازی ایجاد گردید، نوبت به آن می رسد با محتوای تولید شده، فعالیت خود را ادامه دهیم. فعالیت هایی که ما در بستر تولید محتوا انجام می دهیم اگر راستای اهداف ما نباشد، کاری از پیش نخواهیم برد.
چراکه بعد از اتمام پروژه بر اساس کلمات کلیدی، شرکت سئو وظیفه ای در قبال بهینه سازی سایت ندارد. البته بهترین راهکار این است که شرکت ارائه دهنده خدمات سئو، توصیه هایی مبنی بر محتواگذاری منظم به کارفرما بکند تا از افت شدید رتبه جلوگیری شود. سئو، یا بهینهسازی برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)، به مجموعهای از فعالیتها و استراتژیهایی گفته میشود که به منظور بهبود جایگاه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام میشود. این خدمات، چه بهصورت داخلی (On-Page SEO) و چه بهصورت خارجی (Off-Page SEO)، بهینهسازی محتوای وبسایت، ساختار صفحات، بهبود لینکها و سایر عوامل را در بر میگیرند. هدف اصلی خدمات سئو، ارتقای رتبه کلمات کلیدی تعیین شده و افزایش دیده شدن سایت برای کاربران هدف است.
هرچه رقابتتر در یک کلمهٔ کلیدی بیشتر باشد صفحهٔ آن کلیدواژه سختتر به صفحهٔ نخست گوگل میرسد و نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد. قیمت گذاری سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد و می تواند از شرکتی به شرکت دیگر و از پروژهای به پروژۀ دیگر متفاوت باشد. عواملی مانند وسعت و پیچیدگی پروژه، موقعیت مکانی، میزان رقابت و تجربۀ متخصصان سئو یک شرکت بر قیمتگذاری سئو تاثیر دارند. بعضی از شرکتهای سئو پکیجهای خدماتی ماهانه را ارائه میدهند که شامل مجموعهای از خدماتی مانند تحلیل کلمات کلیدی، بهینهسازی محتوا، لینکسازی، گزارشدهی و بهطور کلی خدمات سئو است. ممکن است بر روی یک سایت پیش از این برخی تکنیک های سئو پیاده سازی شده باشد؛ در این صورت کار شرکت سئو کار کمتر خواهد شد. هزینه سئو ماهانه در شرکت وب پویا متناسب با نیاز سایت و اقداماتی که انجام می شود، محاسبه خواهد شد.
اگر سایتی کدنویسی استاندارد و اصولی نداشته باشد، بستر مناسبی برای شروع پروژه سئو فراهم نخواهد شد، زیرا کاربران تجربه ناخوشایندی خواهند داشت و رباتهای گوگل نیز سایت شما را به خوبی درک نمیکنند. از این رو انجام خدمات سئو فنی، که بخشی از هزینه سئو سایت را شامل میشود، یکی از عوامل کلیدی برای شروع بهتر پروژه سئو است. تولید محتوای بهینهشده با کلمات کلیدی مناسب و با کیفیت بالا میتواند تاثیر زیادی بر رتبه سایت داشته باشد. قیمت تولید محتوا معمولا بر اساس تعداد کلمات، موضوع، و سطح تخصص مورد نیاز تعیین میشود. در این روش، هزینه سئو بر اساس پروژهای که قرار است انجام شود تعیین میشود.
فقط در این صورت است که شما یک تصویر کلی دقیق از بازده سرمایه گذاری که سئو داشته باشد، خواهید داشت. یک مطالعه معتبر نشان داد که به طور کلی، سایت هایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) قرار دارند، تقریبا 17 درصد نرخ کلیک دارند. شاید در ظاهر مقدار کمی باشد، اما با توجه به کلیک های میلیاردی که در روز انجام می شود، مقدار قابل ملاحظه ای است. در واقع شما باید به این نکته توجه داشته باشید هزینه هایی که شما برآورد کرده اید ممکن است در مدت زمان اجرا پروژه افزایش پیدا کند. مثلا اگر نزدیک به سال جدید هستید و تاریخ اتمام پروژه شما به احتمال زیاد در سال آینده خواهد بود، شما باید حداقل 25% برای افزایش هزینه های خرید رپورتاژ و سفارش تولید محتوا خود پیش بینی داشته باشید.
چه تازه میخواهید وارد دنیای سئو شوید و چه قصد بازنگری در هزینههای فعلیتان را دارید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا تصمیمات آگاهانهتری بگیرید. در ادامه تعدادی از سوالات شما درباره تعرفههای مختلف سئوی سایت را پاسخ دادهایم. در صورتی که موفق به یافتن پاسخ سوال خود در این قسمت نشدید، سوال خود را برای ما در قسمت نظرات بنویسید. تجربه در سئو مهم ترین عاملی است که می تواند شما را به نتیجه برساند. سایت های فروشگاهی دسته ای از وبسایت ها هستند که در آن ها یک محصول یا خدمات به فروش می رسد.
زیرا سئو یک رقابت است و به این علت که رقبای شما این فعالیت ها را انجام داده اند پس شما هم به ناچار مجبور به هزینه کردن در این قسمت ها خواهید بود. از این رو می توان فهمید لیست قیمت سئو اکثر شرکت های سئو در قسمت تولید محتوا و رپورتاژ شبیه به هم هستند و عمده تفاوت آنها در هزینه اجرتی است که می خواهند از کافرما برای خدمات سئو دریافت کنند. همچنین بهترین قیمت بالابردن سئو سایت را هم بیابید زیرا تحقیق برای هزینه سئو سازی سایت می تواند به شما کمک زیادی کند. سوبلز با برخورداری از تیم متخصص و متعهد، تمامی ویژگیهای یک شرکت سئو حرفهای و معتبر را دارا است و میتواند به کسبوکارها کمک کند تا در دنیای دیجیتال موفقیتهای بزرگی کسب کنند. برنامهریزی منظم، استفاده از روشهای اصولی و تحلیل مداوم روند پروژهها از جمله ویژگیهایی است که سوبلز را در میان شرکتهای ارائهدهنده خدمات سئو قرار میدهد. به همین دلیل ما همواره تاکید میکنیم به مراکز و شرکتهایی مراجعه کنید که از کیفیت کار آنها اطمینان دارید.
وقتی نوبت بهینه سازی موتور جستجو می رسد، بهینه سازی وب سایت تجارت الکترونیکی پیچیده تر از کار در وبلاگ یا وب سایت شرکتی است. به همین دلیل این نوع قوانین سئو معمولا در قسمت حرفه ای لیست قیمت سئو بیشتر نمود پیدا می کنند. قبل از اینکه بتوانید بازده بالقوه درآمد از سئو را ارزیابی کنید، باید ترافیک ارگانیکی را که سئو خوبی برای شما ایجاد می کند بررسی کنید. برای این منظور، باید به برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل مراجعه کرده و برخی از مهم ترین کلمات کلیدی سایت خود را بررسی کنید. ترافیک حاصل از آن جستجوها به طور واضح بین بسیاری از سایت های مختلف که برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند، طبقه بندی می شود. فرض کنید شما سایتی دارید که تا حالا هیچ فعالیت سئو روی آن صورت نگرفته است و شما هیچ رتبه ای ندارید می خواهید تازه سئو سایتتان را شروع کنید.
به همین خاطر انتخاب یک شرکت با تجربه در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا در وقت و هزینههای خود صرفه جویی کنید. قیمت سئو می تواند گران باشد، اما این به این دلیل است که جنبه های مختلفی مانند تولید محتوا، ساخت لینک، تحقیق کلمات کلیدی و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وقتی همه اینها را کنار هم می گذارید، سئو می تواند حضور آنلاین شرکت شما را تا حد زیادی تقویت کند و منجر به افزایش تبدیل شود. لیست قیمت سئو سایت با توجه به خواسته و حوزه کاری مشتریان تعیین می شود. شما می توانید در این رابطه از مشاوره رایگان پنتازوم استفاده کنید تا پاسخ سوالات خود را دقیق تر دریافت کنید. یکی از چیز هایی که به شدت می تواند هزینه سئو سایت شما را کاهش بدهد، فعالیت اصولی روی سئو داخلی وبسایت است.
بر حسب عوامل مختلف متفاوت است که این عوامل می تواند، قدرت سایت، نوع کلمه کلیدی و قدرت سایت رقبای شما باشد. در پایان، هزینهی بهینهسازی محتوا بستگی به نیازهای سایت شما و اهداف تجاری شما دارد. همراه ما باشید تا در ادامه برای شما مبحث قیمت سئوسازی سایت را توضیح دهیم. پس باتوجه به موارد بالا ، هیچ گونه قیمت یا تعرفه سئو ثابتی را نمی توان ارائه داد. به هر نوع کاری بزنند, که بعد از مدتی منجر به جریمه سایت شما شود.مانند بک لینک های افراطی ویا سایر روش های سئو کلاه سیاه. سئو خارجی به تنهایی کارساز نیست و بهتر است که با سئو داخلی همراه باشد.
اما گاهی یک سایت افت ناگهانی در رتبه ها پیدا می کند که یافتن علت و راه حل آن کاری سخت و زمان بر و بسیار تخصصی است که با کمک از یک مشاور حرفه ای می تواند این مشکل برطرف شود. یکی از راههای مناسب برای پیشرفت و کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو، استفاده از خدمات مشاوره حرفه ای SEO است که یکی از ارکان پیشرفت محسوب می گردد. یک مشاور حرفه ای، می تواند تاثیر زیادی در پیشرفت و بالا بردن جایگاه و کسب رتبه های بالا در نتایج داشته باشد. در دنیا هم بر اساس معیار وبسایت WebFX که یکی از آژانس های برتر سئو است، تعرفه سئو وبسایت از 1500 تا 3500 دلار در ماه بخش بندی شده است. به طور عمومی کلماتی که تک سیلابی هستند و یا دارای KD بالای 30 هستند دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر کلمات قرار می گیرند.
البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیبهای اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن میسازند و بهکار میبرند. بهعنوان مثال، ممکن است توافق شود که مبلغی به ازای دستیابی به رتبه مشخص در کلمه کلیدی خاص پرداخت شود. این روش، اگرچه ممکن است جذاب بهنظر برسد، اما به دلیل نوسانات الگوریتمهای گوگل و رقابت پیچیده، تضمین نتایج همیشه چالشبرانگیز است. هنگامی که از بهترین شرکتهای سئو سایت صحبت میکنیم، نام سوبلز بهطور حتم یکی از نخستین گزینهها به ذهن میآید. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه سئو، طراحی سایت و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، موفقیتهای چشمگیری کسب کرده است. اعضای تیم سوبلز با ترکیب تجربه و انگیزه بالا، به هر پروژه بهعنوان یک چالش جدید نگاه کرده و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین نتایج بهکار میبندند.
این محتوا برای کمک به سایت در رتبه بندی کلمات کلیدی خاص و به دست آوردن لینک های برگشتی ارزشمند مفید است. علاوه بر استراتژی بازاریابی محتوا، بسیاری از شرکت های سئو سرویس PR دیجیتال نیز ارائه می دهند که در آن به ساخت لینک های برگشتی به محتوا از طریق ارتباط و تقویت در شبکه های اجتماعی کمک می کند. اگر بخواهیم خیلی سریع و بدون حاشیه با شما صحبت کنیم اکثر هزینه های که شما برای سئو سایت خود انجام می دهید، هزینه هایی هستند که متخصصین سئو در آن سودی دریافت نمیکنند. خدمات سئو داخلی، سئو خارجی، سئو فنی و محتوا از جمله خدماتی هستند که ممکن است ارائه دهندگان سئو آنها را به صورت جداگانه یا در یک بسته ترکیب کنند. همچنین، به میزان تعهد زمانی و نیازمندیهای مستمر نیز توجه کنید، زیرا این نیز میتواند تعیینکننده هزینه انجام سئو باشد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/