کدام موادغذایی طبیعی کلسترول بد خون را پایین می آورد؟

دانه کدو تنبل روی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن را فراهم می کند، اما مهمتر از همه، منبع قابل توجهی از فیبر است (یک میان وعده سیر کننده). می باشد )منبع قابل توجهی از پروتئین (۲۰ تا ۲۲ درصد)، آهن، روی، مس، منگنز،سلنیوم ، فسفر، ویتامین های گروه ب ( B6 ، B1، B2، B12) و ویتامین های D,C,Aو E است. بیشتر مطالعاتی که نشان داده اند مصرف پروتئین به آب کردن شکم کمک میکند درصد پروتئین مناسب را 25 تا 30 درصد کالری مصرفی یافته اند. اسیدهای چرب اشباع نشده به علاوه مواد معدنی موجود در ماهی قزل آلا ، آن را به یک گزینه مناسب برای شام تبدیل می کنند.

همچنین رعایت رژیم غذایی مناسب که می تواند در کوچک شدن شکم تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر چنین است، شما بعد از خواندن این درمان های طبیعی برای کاهش چربی شکم ناامید نمی شوید. نتیجهی به دست آمده نشان داد که شش ساعت بعد از نوشیدن آب لبو، خصوصا در مردان، فشار خون کاهش پیدا میکند. اسفناج مملو از مواد معدنی مانند پتاسیم است، که می تواند به خنثی کردن اثرات نفخ سدیم کمک کند.

این مهم است زیرا مطالعات نشان داده اند که کمبود مواد معدنی می تواند سرعت متابولیسم شما را آهسته کند. ویژگی سرشار از مواد معدنی و فیبر بودن باعث شده این سیب زمینی به یک ماده ضد نفخ عالی تبدیل شود. موز که سرشار از پتاسیم و منیزیم است ، نفخ معده که بدلیل نمک غذاهای فرآوری شده است را کاهش می دهد و بصورت پر بیوتیک های گیاهی در بدن جمع می شوند، باکتری های خوبی که بدن شما از آن “تغذیه می کند”. سیب زمینی شیرین، کدو حلوایی و سایر سبزیجات مفید برای شما کالری کمتری دارند و پر از پتاسیم و بتاکاروتن هستند.

مقادیری از آن نیز از سایر منابع انرژی مانند کربوهیدرات ها ساخته میشود. پروبیوتیک ها باکتری مفیدی را به سیستم شما وارد می کنند، اما پروبیوتیک موجود در جو دوسر باکتری های خوبی را که در حال حاضر آنجا زندگی می کنند را به نوعی تغذیه میکند و به تکثیر آن کمک می کند. چه کسی هست که از شکم صاف بدش بیاید؟ به همین دلیل شما اینجا هستید، در جستجوی برخی شیوه های آسان ، داروهای خانگی ساده که می تواند چربی اطراف شکم را کاهش دهد! اگر شما هم چربی شکم دارید و دنبال راهی هستید تا از شر آن خلاص شوید خبر خوشحال کننده ای برایتان داریم.

اگر شما بسیار گرسنه هستید، یک انتخاب خوب! به علاوه، آرد نخود یک جایگزین عالی برای پخت و پز برای نتیجه ای خوب و دارای مواد مغذی و سیر کننده است. آب حجم زیادی از معده را اشغال میکند؛ در نتیجه زودتر احساس سیری میکنید و کمتر گرسنه میشوید. سپس با اشغال فضای معده می تواند فضای باز برای غذا خوردن را کاهش دهد. اولین قدم در انجام عمل بوکال تزریق یک آرام بخش جهت کم کردن استرس شخص و سپس بی حس کردن محل عمل است. کسانی که مدام دچار گل مژه می شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل مژه از اولین عوارض دیابت است.

کسانی که قصد کاهش وزن دارند باید 3000 میلی گرم CLA مصرف کنند. منجر به رشد مو از نواحی تحریک شده که حاوی فولیکول مو هستند، میشود. این ویتامین تنها در منابع گیاهی و در منابع چربی حیوانی یافت میشود. همچنین با اینکه قرص CLA چربی بدنی را کاهش میدهد میتواند باعث ایجاد التهاب و کاهش HDL (کلسترول مفید بدن) شود. این نوع کلسترول که با نام کلسترول بد نیز شناخته می شود ذرات کلسترول را در سراسر بدن منتقل می کند. آنها همچنین از فیبر بالایی برخوردار هستند، به این معنی که سیب زمینی می تواند یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی باشد- فقط به شرطی که به روش سرخ کردنی سرو نشود.

کاهش 500-600 کالری روزانه و دانستن شیوه درست مواد غذایی چربی شکم را کاهش می دهد، اما چگونه می شود این کالری را کاهش داد . باز هم تکرار می کنم اولویت اینکه چربی از کدام ناحیه کم شود به ژنتیک شما وابسته است. اگر می خواهید هرچه سریع تر وزن کم کنید بنابراین مصرف کربوهیدرات را به 50 گرم در روز کاهش بدهید. اگر تلاش کرده اید که با خیال آسوده وزن خود را کاهش دهید، اما متوجه شده اید که این مقداری که برای کاهش وزن در نظر داشته اید، از سر جای خود تکان نخورده است، ممکن است وقت آن باشد که نگاهی دوباره به مواد اولیه که به طور معمول در آشپزخانه خود آن ها را نگهداری می کنید، بیاندازید.

اگر روده بسته باشد، موادزائد دوباره به سمت خون برگشته و موجب مریض شدن جدیتان میشد به همین دلیل است که پزشکان معمولاً با پاکسازی روده شروع میکنند. از سرخ کردن مواد غذایی تا حد ممکن بپرهیزید و هنگام ناچاری، فقط آنها را کمی تفت دهید(با روغن کم).6- شاید ایجاد تغییرات در برنامه غذایی روزانه، در ابتدا کمی سخت باشد، ولی اضافه کردن غذاهای جدید به الگوی غذایی روزانه، سخت نیست. B12 در مغز استخوان موجب تولید سلولهای خونی می گردد ، در صورت کمبود B12، ژنهای موجود در گلبولهای قرمز بزرگتر از حد طبیعی شده ، زود از بین می روند و فرد مبتلا بهکم خونی مگالوبلاستیک می شود .

این عوامل عبارتند از ترکیب ژنتیکی که ممکن است سلول ها را در از بین بردن کلسترول بد باز دارد یا باعث تولید بیش از حد کلسترول در کبد شوند . به علاوه، افراد باید دقت کنند که مصرف نان، سس و چاشنی ها در کنار گوشت های گیاهی باعث افزایش کالری، قند و چربی مصرفی روزانه خواهد شد. چرا باید یکی از عزیز ترین موجود زندگیمان را با دست خود نابود سازیم ؟

حال یکی از عواملی که باعث تولید اسپرم سالم می شود مصرف سیرابی است. ویتامین ث آنتی اکسیدان است و در جریان خون قرار گرفته و اثر شیمیایی موادی که به بافت های بدن آسیب می رسانند را خنثی می کند. از جمله این عوارض می توان به خون ریزی، عفونت، هماتوم، ایجاد اسکار زخم، واکنش آلرژیک و یا صدمه به بافت اصلی اشاره کرد. نتیجهگیری: با توجه به نتایج بهدستآمده از مطالعه حاضر میتوان گفت که کروسین با دوز 30 تأثیر معنیداری بر مقادیر پروفایل چربی (شامل کلسترول، تری­گلیسیرید، LDL، HDL) و قند خون ناشتا (FBG) ندارد، البته نباید فراموش کرد که کروسین با این دوز میزان پارامترهای فوق را کاهش میدهد ولی این کاهش ازنظر آماری تفاوت معنیداری ندارد و مطالعات بیشتر و گستردهتری لازم است تا نتایج مطالعه حاضر تأیید یا رد شود.

هیچ قرص چربی سوزی بدون عوارض شکم شما را لاغر نمی کند. اصلی ترین راهکار برای لاغری شکم ، سوزاندن کالری بیشتری نسبت به کالری دریافتی است. تحقیقات حاکی از آن است که هر چه قدر فیبر غذایی بیشتری در برنامه روزانه خود بگنجانید، توانایی بیشتری برای مقابله با “تجمع چربی در شکم” دارد. از آنجا که حدود 20 تا 25٪ از وزن بدن کل افراد سالم را شامل میشود، عملکرد اصلی بافت چربی ذخیره انرژی به صورت لیپید (چربی) است. با حدود 7 گرم پروتئین در هر وعده به اندازه میان وعده، پپیتاس یک افزودنی عالی برای بیشتر رژیم های غذایی است.

یک سبزی برگ سبز دیگر کلم پیچ است، کلم پیچ تقریباً فاقد چربی است و یک فنجان آن حاوی حدود 30 کالری، به همراه مقادیر زیادی از ویتامین های A ، K ، C ، B6 ، کلسیم ، پتاسیم و منیزیم و غیره است. آووکادو را روی نان تست ، ماکارونی ، قهوه ای ، پودینگ یا حتی نان موز قرار دهید این میوه حاوی 2 گرم فیبر پر کننده و 4 گرم چربی اشباع نشده سالم قلب است.

غلات سبوس دار منبع خوبی برای پر کردن فیبر هستند که به هضم غذا کمک می کند و احساس سیری را افزایش می دهد. خوردن ماست همچنین به دلیل داشتن 17 گرم پروتئین در هر وعده (که تقریباً سه برابر بیشتر از تخم مرغ است) ممکن است احساس پر بودن را افزایش دهد. همانطور که به آن اشاره شد، این بافت در نوزادان وجود داشته و عمل مهم حفاظت در برابر سرما را در ماه های اول تولد بر عهده دارد. علاوه بر این ، چربی های تک اشباع نشده موجود در آن را برای قلب مفید و سیرکننده هستند و باعث می شود که میل به خوردن غذای فرآوری شده در ساعات بعد در شما کاهش یابد.

غذاهای فیبری به طور طبیعی کالری کمتری دارند و به شما در سیر نگه داشتن بعد از غذا، کمک می کنند و از این رو نیز میزان قند خون را تنظیم می کنند. یک موز ممکن است بهترین گزینه برای یک میان وعده بعد از ظهر شما باشد. روزانه یک موز را با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی بصورت میان وعده، یا آنها را بصورت برش زده در غلات صبحانه خود میل کنید.

موز سدیم و ویتامین B۶ هم دارد و به همین علت از آنمی و بیماری عروق کرونر قلب پیشگیری میکند. برای مثال در سال ۲۰۱۷، در یک بررسی که روی اطلاعات ۲۹ تحقیق انجام گرفت مشخص شد که مصرف لبنیات هیچ گونه تاثیر مضری روی سلامت قلب ندارد. ورزش برای سلامت قلب بسیار اهمیت دارد. بتاکاروتن که به مقدار زیادی در کره یافت میشود، از مدتها پیش به عنوان تقویتکننده سلامت چشم شناخته میشود. همچنین در برخی مطالعات که اکثرشان حیوانی هستند نشان داده شده که افرادی که CLA بیشتری را از غذا دریافت نموده اند کمتر در معرض ابتلا به دیابت نوع 2، سرطان و بیماری های قلبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید