راهکارهای کاهش چربی خون

موز به دلیل اینکه حاوی میزان زیادی مواد معدنی است، خاصیت چربی سوزی بالایی دارد. بر اساس این تحقیقات خوراکی هایی که در دسته مرکبات قرار می گیرند، ۳۰ درصد میزان چربی سوزی و کالری سوزی را افزایش میدهند. نشان داده شده است که بسیاری از چای ها به افزایش متابولیسم بدن و آزاد شدن چربی از سلول کمک میکند اما چای سبز در این رقابت پیشی میگرد.این اکثیر جادویی حاوی ترکیباتی است که چربی را سوزانده و از تشکیل آن جلوگیری میکند.افراد ورزشکاری که روزانه 4 الی 5 فنجان چای سبز مینوشند و 20 دقیقه فعالیت دارند.چربی شکمی بیشتری نسبت به دیگران از بین می برند.

قرص های چربی سوز نیز برای رفع این مشکل تولید شده اند و عموما دارای کافئین و افدرین می باشند. بنابراین این میوه خوشمزه را میتوان در دسته یکی از بهترین مواد خوراکی چربی سوز طبیعی برای رژیم غذایی لاغری قرار داد. بنابراین غلات برای آنها یک جایگزین خوب و یکی از بهترین چربی سوزهای طبیعی است. اگه موهای شما شروع به ریزش کنه ، تعداد تارهای مو در این قسمت کاهش پیدا میکنه ، اما در تعداد غدد چربی هیچ کاهشی وجود نداره. در قسمت بالایی حرکت مکث کنید، سپس دوباره به حالت اول باز گردید.

اگر از این برنامه مو به مو پیروی کنید و کاملا تمرکز خود را در ۴ جلسه در هفته روی هدف متمرکز کنید، انرژی زیادی برای انجام جلسات اضافه فیتنس نخواهید داشت! حتی اگر تنها مقدار اندکی وزنههای تمرینی را سنگین تر کنید، بسیار مهم است که همیشه تلاش کنید نسبت به قبل سنگین تر کار کنید زیرا تمرین سخت تر در هر هفته چیزی است که ما را به نتیجه میرساند. در بالاترین بخش حرکت مکث کرده و در عضلات جلو بازو انقباض ایجاد کنید، سپس دمبلها را به نقطه شروع بازگردانده و در پایینترین بخش حرکت در عضلات پشت بازو کاملا انقباض ایجاد کنید.

چرا که پتاسیم موجود در موز میزان التهاب و تورمی را که ناشی از سدیم در بدن ایجاد میشود را کاهش میدهد. بلفاروپلاستی از طریق ملتحمه پلک پایین شامل ایجاد برشی در پشت (داخل) پلک و برداشتن چربی مداری افتاده از داخل است. بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه آریزونا انجام شده، مصرف مرکبات که حاوی ویتامین C فراوان هستند، در چربی سوزی و افزایش سوختوساز بدن بسیار تاثیرگذار است. توجه داشته باشید که این نوشیدنی را پس از انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. مصرف مواد غذایی چربی سوز به همراه ورزش موجب می شود اندام متناسب تری داشته باشید و تنها با مصرف این مواد غذایی لاغری میسر نیست و باید در کنار آن تمرینات ورزشی را نیز ادامه داد.

هفته دوم این برنامه چربی سوزی ۱۴ روزه نیز بسیار شبیه هفته اول آن است، شما باز هم سینه و پشت را در جلسه اول و چهارم تمرین خواهید داد، پا و سرشانه در جلسه دوم و دستها در جلسه سوم. بایستید و هالتر را روی سرشانه خود نگه داشته به طوری کف دستها رو به بالا باشد. بایستید و سینه خود را بالا و ناحیه مرکزی را منقبض حفظ کنید، سپس هالتر را هم راستای سرشانهها حفظ کنید به طوری که کف دستها جلوی بدن قرار بگیرد. در این حالت نیز سعی کنید بدن را در وضعیت صاف به مدت ۳۰ ثانیه حفظ کنید، سپس استراحت کرده و سوپرست را دوباره انجام دهید.

در همین وضعیت به مدت ۳۰ ثانیه بمانید. دستهای خود را روی زمین قرار داده به طوری پاهای شما روی توپ قرار داشته باشد تا بدن در یک وضعیت با شیب منفی قرار بگیرد. عضلات شکم و باسن را منقبض کرده و سعی کنید بدن را از سر تا پشنه پا در یک خط صاف حفظ کنید. شکم خود را منقبض کرده تا بتوانید تنه خود را از توپ جدا کنید. خوشبختانه در اینجا ما با ارائه یک برنامه چربی سوزی در یک دوره ۱۴ روزه این تصمیم گیری را برای شما آسان تر از همیشه کرده ایم تا بتوانید بدون لباس نیز بدنی زیبا و کم چرب داشته باشید.

هر جلسه تمرینی نیز با انجام دو حرکت شکم به پایان میرسد تا شما بتوانید از طریق تقویت عضلات این ناحیه شکمی خوش فرم و تفکیک شده داشته باشید. سپس شما دو حرکت بعدی را در قالب یک سوپرست انجام میدهید، به این معنی که شما اولین ست از حرکت اول را انجام میدهید، سپس ۳۰ ثانیه استراحت کرده، سپس یک ست از حرکت دوم را انجام میدهید و در نهایت ۶۰ ثانیه استراحت میکنید. روی یک میز با زاویه ۴۵ درجه دراز بکشید و هالتر را بالای سر و کمی بازتر از عرض سرشانهها بگیرید. افرادی که کمبود این ویتامین را دارند می توانند با مصرف مقدار کمی از جگر و یا عصاره جگر این مشکل را برطرف نمایند و همچنین سلامتی را در گوش داخلی و مخاط تنفسی داشته باشند.

روی میز پرس سینه تخت دراز بکشید و هالتر را طوری بگیرید که دستهای شما کمی بازتر از عرض سرشانهها باشد. روی یک میز تخت خوابیده و یک جفت دمبل در دست بگیرید به شکلی که دستها صاف و کف دستها روبروی هم باشد. سپس به یک سمت بدن خود چرخیده، مکث کنید و سپس به سمت دیگر بدن بچرخید و سپس بدن را به حالت نرمال خود برگردانید. این ترکیبات سرعت متابولیسم بدن را افزایش داده و انرژی بیشتری که به این منظور نیاز است را از طریق سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن تامین می نمایند.

برنامه چربی سوزی به منظور دستیابی به نتایج سریع، شما در زمینه تمرین و تغذیه باید تصمیمات هوشمندانه ای اتخاذ کنید. هرچه بیشتر از سینه مرغ، بروکلی و غذای کم چرب تغذیه می کنید، پیتزا خوشمزه تر به نظر می رسد. اثرات هیپوکلسترولمی اجزای جو دوسر به غیر از B-glucan در موشهایی که با رژیم غذایی هایپرکلسترولمی تغذیه شده بودند مورد مطالعه قرار گرفت. کدام یک از قندهای فوق الذکر مونوساکارید و کدام یک غیر مونوساکاریدند؟ از میان آن ها چند تمرین را برای یک روز انتخاب کنید و باقی را برای روزهای بعد بگذارید. جدول 16: میانه ودامنه چارکی(q3-q1) تری­گلیسیرید قبل و بعد از مداخله در دو گروه بیماران مورد مطالعه.

یعنی شکم خود را منقبض کرده و تا ۱۰ بشماریم و بعد رها کنید و دوباره این حرکت را تا میتوانید تکرار کنید . ناحیه مرکزی بدن خود را منقبض حفظ کنید، سپس توپ را غلط داده تا از بدن دور شود تا زمانی که بدن شما از سر تا لگن یک خط صاف را تشکیل دهد. سپس از مفصل لگن به جلو خم شده تا بالا تنه به سمت کف زمین هدایت شود اما سینه را بالا حفظ کرده و ناحیه مرکزی بدن را منقبض حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید