خوراکیهای چربیسوز قوی؛ 34 غذای چربیسوز برای لاغری سریع و آسان • دیجیکالا مگ

دانه های آفتابگردان سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند و منبع غنی از فیبر و مس می باشد. دانه آفتابگردان را به اسموتی یا وعده صبحانه خود اضافه کنید و یا قبل یا بعد از فعالیت، یک مشت از این دانه ها را بخورید. بلغور جو دو سر، یک ماده غذایی محبوب کاهش دهنده وزن می باشد زیرا منبع خوبی از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است. شما باید برای تامین نیاز بدن خود به اسیدهای چرب ضروری ، حفظ نرمی پوست ، تامین بستری برای ویتامین های محلول در چربی و داشتن منبع خوبی از انرژی، از مواد غذایی حاوی چربی های مناسب استفاده کنید.

با مصرف کینوا آهن، روی (زینک)، سلنیوم و ویتامین E هم دریافت میکنید. از مصرف نوشیدنی های گازدار، حتی نوع رژیمی آن هم اجتناب کنید و به جای آن از دوغ، آب نارگیل، آب، چای سبز و قهوه استفاده کنید. که میتوان به دیابت بازرسی نشده،مریضی کلیوی،اعتیاد به الکل ،کم کاری تیروئید ،مریضی های کبدی هم چون سیروز و چاقی اشاره کرد.اندازه گیری سطح تری گلیسرید خون به وسیله ی آزمایش خون ،زیر آلبوم ای پروفایل لیپیدی انجام می شود که میزان صحت این آزمایضش مستلزم ناشتا بودن فرد از 12-8 ساعت گذشته از انجام آزمایش می باشد. مصرف بیش از حد الکل باعث استئاتوز کبدی شده که می تواند به سیروز کبدی و سرطان کبد منجر شود.

اسید میریستیک متشکل از 14 اتم کربن است. اسید چربهای امگا ۳ چربیهای غیر اشباع شدهای هستند که معمولا در ماهیهایی مانند سالمون به صورت طبیعی یافت میشوند. چربی های اشباع نشده حاوی اسید های امگا 3 هستند و کالری کمتری دارند . شرکتکنندگانی که اغلب اسیدهای چرب غیراشباع مصرف میکردند شاخص توده بدنی (BMI) و چربی شکمی کمتری نسبت به دیگران داشتند. شما به مصرف آن معتاد می شوید، وزن خود را افزایش می دهید و نسبت به انسولین مقاوم شده و دچار دیابت می شوید و اگر رژیم غذایی خود را تغییر ندهید، به کبد چرب غیر الکلی ( NAFLD ) مبتلا می شوید.

احتمالا دچار آنمی هستید. اگر از وزن خود نیز خسته شدید و به دنبال راهی برای کاهش آن نیز هستید . در همان تحقیق نشان داده شد که کلسترول خوب HDL، برای محافظت از بدن در مقابل کلسترول بد و بیماریهای قلبی ضروری است. TSH : با انجام تست TSH افراد از نظر بیماریهای تیرویید غربالگری میشوند این آزمایش نیاز به ناشتابودن ندارد. از این روش نمونه گیری جهت تشخیص بیماریهای بخصوص به تشخیص و تجویز پزشک استفاده میشود.

شما باید با توجه به اینکه آیا مزایای یک روش شما را به اهدافتان میرساند یا خیر و اینکه آیا خطرات و عوارض بالقوه آن را میدانید یا خیر، تصمیم به انتخاب یک روش بگیرید. خیلی سریع قفسه ها و یخچال ها با محصولات کم چرب و بدون چربی پر شد و کارخانجات برای اینکه مواد غذایی تولید شده طعم بهتری داشته باشند از قند استفاده کردند. برای اینکه بتوانید محکمتر ضربه بزنید ۱۰ تا ۲۵ قدم عقبتر از دیوار بایستید. این آزمایش بیماری خاصی را مشخص نمی کند ولی به پزشکان کمک می کند تا مسیر اصلی خود را پیدا کرده و به سمت تصمیم صحیح حرکت کنند.

به همین دلیل است که هر چه نان سفید بخورید، متوجه میزان مصرف آن نمی شوید. اما اکنون کارشناسان معتقدند مصرف تخم مرغ میزان کلسترول بد را افزایش نمی دهد. مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز سلامت قلب و عروق را در معرض خطر قرار می دهد، زیرا دارای چربی های اشباع شده زیادی است و می تواند منجر به افزایش تری گلیسیرید و کلسترول بد (LDL) شود. خوراکیهایی که به تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت سلولهایمان کمک کنند برای خوردن خوبند. چربیهای غیراشباع علاوه بر از بین بدن کلسترول LDL از عروق و بهبود سلامت قلب، میتوانند به سوزاندن چربی بدن بدون کاهش کالری کمک کنند.

علاوه بر این، از بروز سیروز کبدی و هپاتیت جلوگیری کنند. طی یک تحقیق انجام شده در این زمینه روی مردانی که کبد چرب دارند و عصاره جوانه بروکلی مصرف کرده بودند مشخص شد که تا حد زیادی سطح آنزیمهای کبدی در این افراد تنظیم شده است. این چربی ها با بالابردن سطح کلسترول بد، احتمال بیماری های قلبی را افزایش می دهند . مطالعات نشان میدهد که چای سبز ممکن است حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و سطح قند خون را کاهش دهد.

پزشکان می گویند که هنگامی که میزان HDL در حدود ۱٫۵ میلی مول در لیتر است، اثر محافظت HDL به نظر به حداکثر میرسد و سطوح بالاتر از این مقدار ممکن است محافظت بیشتری نداشته باشد اما بیشتر شبیه به LDL رفتار کند که خطر ابتلا به مشکلات قلبی را افزایش میدهد. کره بادام زمینی بسته ای شامل 8 گرم پروتئین و حداکثر 4 گرم فیبر در هر وعده است، که این یک میان وعده ایده آل و عالی برای کمک به شما در سیر ماندن است (به ویژه در تثبیت بار قند خون). روغن بادام زمینی منبع عالی ویتامین E است.

این نوع چربی ها نسبتا در همه چربی های جامد در دمای اتاق مانند مارگارین، کره و روغن جامد وجود دارند. برای جلوگیری از پیشرفت بیماری تا مرحله جدی تر و کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی، ایجاد تغییر در سبک زندگی مهمه. این حرکت 5 و 10 دقیقهای را به مدت 30 تا 45 دقیقه تکرار کنید. چربی های ترانس و اشباع شده ، چربی های بدی هستند که از خوردن آن ها باید پرهیز کنید. کلم بروکلی، نوعی سبزی غنی از آنتی اکسیدان است که همه عاشق آن هستند.

همچنین می توانید برخی سبزیجات مانند هویج، کلم بروکلی و قارچ را به جو اضافه کنید و در وعده ناهار یا شام بخورید. چربی های ترانس در تمام غذاهای سرخ شده، بیسکوئیت ها و کراکر ها وجود دارد. نتیجه مصرف زیاد نان سفید، انباشت چربی در قسمت های مختلف بدن می باشد. در این مقاله، نتیجه تحقیقات علمی در این زمینه را به شما توضیح خواهیم داد. همچنین، به سوزاندن چربی در بدن کمک میکنند. هنگامی که در رژیم غذایی خود چربی نداشته باشید مثل این است که سوختی برای سوزاندن کالری نداشته باشید. و نهایتا در کل هر پرنده ای را که می خرید آن را با قرار دادن در سس آن را نرم کنید.

حالا اسفناج را هم خرد کنید و هر دو را داخل میکسر بریزید. شاید شما هم از عنوان این مطلب تعجب کرده باشید که چگونه چربیها به چربیسوزی کمک میکنند؟ چربیهای غذایی، انرژی ما را تامین میکنند، از اندامها محافظت میکنند، غشای سلولی را حفظ میکنند و به بدن در جذب و پردازش مواد مغذی کمک میکنند. اگر قصد صرف غذا در خارج از منزل را دارید، بهتر است حتما بخش عمدهای از سفارش شما را سبزیجات، مانند سالاد، تشکیل دهد.

کاهش مییابد. زیرا رنگ غذا واکنشدهنده است لذا با گذشت زمان کاهش مییابد. پژوهشگران میگویند هرچه سبزی مصرفی سبزتر باشد، حجم این ویتامین نیز بیشتر است، زیرا ویتامین K با کلروفیل در ارتباط است. سپس آنها را در معرض جریان هوای آزاد قرار می دهیم تا کاملا خشک شوند و سپس جرم آنها را اندازه می گیریم. یعنی بعد از یک دوره رژیم بدن شما تا حد زیادی سازگار میشه. همچنین باید از مصرف مواد غذایی که باعث بروز این بیماری کبدی می شوند، آگاهی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید