از فواید فوق العاده چربی اشباع برای حفظ سلامتی چه می دانید؟

Lipids توسط موجودات زنده برای ذخیره انرژی استفاده می شود، به عنوان یک مولکول سیگنالینگ (به عنوان مثال، هورمون های استروئید )، به عنوان رسول های درون سلولی، و به عنوان یک جزء ساختاری از غشای سلولی . یک چربی یک مولکول محلول در چربی است. کلسترول یک نوع مهم از چربی است که اعتبار و سابقه بدی در میان مردم دارد. هدف از محدود کردن چربی جلوگیری از نشت چیل است. این رویکرد زمانبرتر است، اما ممکن است کمی دقیقتر باشد. طبق گفته UWHealth ، چایل “مایعی شیری رنگ است که حاوی مایع لنفاوی و چربی است و در روده کوچک هنگام هضم تولید می شود.” (4 PDF) این ماده در سیستم لنفاوی حمل می شود ، و محدود کردن چربی پس از جراحی به بدن شما کمک می کند تا چیل کمتری تولید کند ، خطر نشت را کاهش می دهد و احتمال بهبود را بهبود می بخشد.

چربی جزئی جداییناپذیر از رژیم غذایی ماست که تقریبا در تمامی وعدههای غذایی وجود دارد؛ در همین رابطه قصد داریم تا نکاتی مهم در مورد انتخاب چربیهای سالم و مفید که برای سلامتی خطرناک نیستند را بازگو کنیم. رژیم محدود چربی یک برنامه غذایی است که میزان چربی روزانه شما را محدود می کند. این نوع چربیها دارای یک پیوند اشباعنشده کربن در مولکولهای خود بوده و به شکل روغن زیتون، کنجد و بادام زمینی هم به فروش میرسند. ویژگی مشترک این همه ترکیبات این است که آنها اساسا در آب حل نشده است، اما در یک یا چند حلال آلی قابل حل نیست.

مصرف مقدار کافی چربی یکی از نکات مهم برای سالم ماندن، حفظ تناسب اندام و کاهش احساس گرسنگی در طول شبانهروز است؛ این جزو مهم از خوراکیها تقریبا در هر وعده غذایی که میخوریم حضور دارد و کالری زیادی را به بدن میرساند. بسیاری از افراد در مورد مضر بودن برخی چربیها، از جمله چربیهای ترانس اطلاعاتی دارند؛ این مواد به دو صورت طبیعی و مصنوعی به وجود میآیند که نوع مصنوعی آنها علاوه بر روغنهای سرخکردنی، مارگارینها و چربیهای موجود در غذاهای بستهبندی شده، شامل روغنهای گیاهی هستند که برای جلوگیری از خراب شدن، به صورت آزمایشگاهی حرارت داده میشوند.

این نوع چربیها برای ما ضروری بوده و بدن انسان توانایی تولید آنها را ندارد. رژیمهای غذایی حاوی کربوهیدراتها در حجم زیاد و چربیهای اشباع شده میتوانند تولید چربی پوست سر را افزایش دهند. این غده می تواند حد غیرنرمالی از هورمون ها را تولید کند که در نهایت منجر به پیشرفت فشار خون دیاستولیک در فرد می شود. و از افزودن چربی مانند کره یا مارگارین به غذاهای خود جلوگیری خواهید کرد. لینت می گوید: “خوردن آجیل واقعا آسان است ، بنابراین مهم است که قسمت های خود را تماشا کنید.” اگر ترجیح می دهید کره مغز بخورید ، مصرف سایر چربی ها را محدود کنید تا میزان کل دریافتی شما کاهش یابد.

گرچه مدارک تایید کنندۀ hs-CRP در حال افزایش هستند، جامعه قلب آمریکا هنوز غربالگری hs-CRP را برای جامعه عمومی توصیه نمی کند(تنها به افرادی توصیه می کند که خطر بیماری قلبی آنان افزایش یافته است). چربی چندتایی اشباع نشده OMEGA-3: که در ماهیهای چرب مانند سالمون یا روغنهای گیاهی موجود است. به همین خاطر است که گاهی پزشک از شما می خواهد از دوازده ساعت قبل از آزمایش غیر از آب چیزی نخورید.

متخصصان تغذیه و متخصصان رژیم غذایی اکیداً توصیه می کنند تا حد امکان از این چربیها خودداری کنید. پس از انتخاب جراح ماهر نوبت به تعیین وقت و جلسه مشاوره می رسد .در این جلسه پزشک با گرفتن شرح حالی از شما و بررسی پروند پزشکی شما در باره بیماری ها و داروهایی که احیانا مصرف می کنید با شما صحبت می کند .سپس شما درباره انتظارات خود از تزریق چربی در ناحیه مورد نظر با او گفت و گو می کنید .سپس پزشک به وسیله طراحی رایانه ای عکس تزریق چربی به صورت را به شما نشان می دهد و شما در مورد عکس خود اظهار نظر نموده و با همکاری پزشک در مورد اصلاحات لازمه و رفع ایرادها مشورت خواهید نمود .تصویر نهایی و تکمیل شده تصویر شما پس از استفاده از این تکنیک می باشد که در صورت تایید و رضایت شما وقت جهت انجام این عمل برایتان تعیین می گردد .

سپس با استفاده از هر دو دست ، دمبل ها را به سمت سقف بالا ببرید. رژیم غذایی با نمک بالا نیز عامل خطر احتمالی سرطان معده ست. دلیل دیگر اینکه شما می توانید رژیم غذایی محدود کننده چربی داشته باشید این است که بیماری قلبی ، کلسترول بالا یا تری گلیسیرید زیاد (چربی در خون) دارید. این نوع از چربی به معنای واقعی غذایی برای مغز است و ثابت شده است که باعث تقویت ذهن و رشد مغز میشود. در ادامه قصد داریم به معرفی نمونههایی از قرصهای چربی سوز و عوارضی که مصرف آنها میتواند به دنبال داشته باشد بپردازیم.

به هر حال نکتهای که با اطمینان میتوان از آن صحبت کرد، تفاوت میان چربیهای مختلف است و در حالی که برخی از چربیهای مفید سلامت قلب را تضمین میکنند، انواعی از این ماده هم هستند که علاوه بر کاهش طول عمر و افزایش خطر سکته قلبی، آسیبهای جدی به قسمتهای گوناگون بدن وارد میکنند. برخی از بهترین انواع چربیهای سالم اشباعنشده اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ هستند که به ترمیم و ایجاد سلولها کمک کرده و در کنار کاهش خطر بیماریهای قلبی، آثار ضدالتهابی هم دارند. سطح کلسترول خون ما تحت تأثیر نوع چربیهایی است که می خوریم.

با این حال توصیه شده که بهتر است مقدار مصرف این ماده را که در گوشت قرمز، روغن نارگیل و پنیر یافت میشود، محدود کرد. این نوع اشباعنشده هم سطح کلسترول ال دی ال بدن را کاهش میدهد و در گوشت ماهی، تخم کنجد، تخم کتان و بسیاری از آجیلها وجود دارد. از همین رو قصد داریم تا شما را با انواع دارو گیاهی برای کبد چرب آشنا سازیم. در این مقاله می خواهیم انواع دمنوش لاغری برای لاغری، کاهش وزن و چربی سوزی را برای شما توضیح دهیم.

این چربی به حفظ سلامت قلب و کاهش سطح کلسترول خون کمک میکند. او می گوید حبوبات مانند لوبیا ، عدس و نخود خشک منابع عالی پروتئین در گیاهخواری هستند و همچنین حاوی فیبرهای مفید برای قلب هستند. همانطور که گفته شد ، لینت می گوید ، تعداد مشخصی که برای شما توصیه می شود تا حد زیادی به اندازه و میزان کالری شما بستگی دارد. همچنین بهتر است که انتخاب شما آجیلهای کم کربوهیدرات باشد. این بدان معنی است که از کیک های میان وعده صرف نظر کنید و کمی گوآکامول بروید.

با این وجود در دهههای اخیر صحبتهای زیادی در مورد چربی سالم و چربی مضر مطرح شده و از متخصصان تغذیه گرفته تا کسانی که بیش از حد به لاغری خود اهمیت میدهند، در زمانهای مختلف بحث چربی غذایی را بسیار جنجالی و داغ کردهاند. یکی از دلایلی که باعث میشود چربی تکسیرنشده جزو چربیهای مفید باشد این است که چنین موادی کلسترول مضر ال دی ال موجود در بدن را در سطح پایینی نگه میدارند و با اضافه کردن ویتامین ای به رژیم غذایی، سلامت چشمان و سیستم ایمنی بدن را حفظ میکنند. بقیه باید از کربوهیدرات یا پروتئین باشد.

سایر گروه های اصلی ترکیبات ارگانیک ( اسیدهای نوکلئیک ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها) در آب بسیار محلول تر از حلال های آلی هستند. و اما میرسیم به بحث چربیهای سالم که به فراوانی در مواد غذایی مختلف وجود دارند؛ بسیاری از متخصصان اعلام کردهاند که برخی از بهترین چربیهای موجود در جهان از نوع چربی تکسیرنشده (Monounsaturated fat) هستند که در بعضی محصولات گیاهی یافت میشوند. پروفسور گری فریزر (Gary Fraser) که برای دهههایی در مورد چربیها تحقیق کرده، میگوید که شواهد محکمی در مورد مضر بودن چربی ترانس وجود دارد.

البته در بعضی گوشتها و محصولات لبنی مانند کره هم مقادیری از چربی ترانس وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست که این مواد بهاندازه دیگر چربیهای مضر ترانس برای سلامتی ما خطرناک باشند. با کمک پاهایتان حرکت پدال زدن از پهلو را به صورت ممتد تکرار کنید. در زیر می توانید جهت کلی غذاهایی را که در صورت رعایت رژیم غذایی با محدودیت چربی تمرکز خواهید کرد ، پیدا کنید. بهترين توصيه اين است كه بدانيد چرا رژيم غذايي محدود چربي داريد ، كه به شما در راهنماي انتخاب مواد غذايي كمك خواهد كرد.” نکته اصلی این است که بدانید چه چربی هایی برای وضعیت شما سالم هستند. “به طور کلی ، محدود کردن چربی های اشباع و ترانس مفیدتر از قطع بادام و آووکادو است.

دیدگاهتان را بنویسید